Analysis and evaluation; strategic marketing decisions; managing marketing performance; strategic marketing in practice.
Вступительные требования
Chartered Institute of Marketing professional diploma in marketing; degree (undergraduate and postgraduate) with significant marketing content from a CIM-approved university; or a non-marketing degree plus demonstrate suitable competence in a marketing management role; suitable marketing management experience, with senior level competence demonstrated.
Форма обучен.
Начало
Продолж.
Вечернее
сентябрь
Кол-во лет: 0 - 1
The primary role of strategic marketing is to identify and create value for the business through strongly differentiated positioning; it achieves this by influencing the strategy and culture of the organisation in order to ensure that both have a strong customer focus; strategic marketers should champion the customer experience and exert a strong influence on the organisation to adopt a customer orientation, contribute along with other directors and senior managers to its competitive strategy, align the organisation's activities to the customer, and manage the organisation's marketing activities.
Лидс - оживленный город, являющийся одним из культурных центров северной части страны - находится в графстве Йоркшир. В 2004 году учебное заведение было признано газетой The Independent (5 номер) «самым удобно расположенным университетом».
Отличная система железных дорог, автомагистралей и авиасообщения позволяют быстро и с комфортом добраться до города Лидс.
Университету принадлежат два кампуса: Civic Quarter (в центре города) и кампус Headingley (в 4 км/3 милях к северу от центра города).
Получить консультацию об этом вузе
Чтобы получить консультацию об этом вузе, заполните краткие сведения о себе.