BA, Advertising and Marketing, Университет Ланкастера, Lancaster University
2000+

успешных поступлений

94%

студентов поступают с первого раза

4400+

консультаций студентов с вузами мира

Университет Ланкастера, BA, Advertising and Marketing

 Великобритания

 

Форма обучен. Начало Продолж.
Дневное октябрь Кол-во лет: 3
You will learn from senior academics with wide experience in international companies and advertising agencies. We also have guest speakers from some of the UK’s top advertising, marketing and design agencies and in-house communications teams. Your degree programme will give you a working knowledge of advertising and marketing practices, including a firm grounding in brand strategy, digital marketing and advanced consumer behaviour. Your course includes a real life advertising research project for an advertising, design or media agency or client company. In your first year, you’ll study a core first-year module, which provides a rigorous introduction to key concepts and techniques in marketing and two options of your choice from other departments around the university. In your second year you’ll move on to core subjects including Marketing Research; Advertising; Digital Marketing; Marketing Simulation; Marketing in the Supply Chain; and Consumer Behaviour in your second year. In the third year, your core subjects include Strategic Marketing, Brand Strategy and Integrated Communications.

Другие программы вуза

Фотографии

Canteen Learning zone Campus
Как ВЕРНО выбрать  ПРОГРАММУ за рубежом?
Получить пошаговый план нашего основателя Яны Драпкиной- Уэхара
PDF
7 стр.

Расположение

Университетский городок расположен в живописном месте, занимает большую площадь (более 145 га) и находится всего лишь в 5 км от исторического центра Ланкастера и в 40 минутах езды от всемирно известного природного парка Лейк Дистрикт (Lake District). Благодаря удобному расположению университета, студенты могут с легкостью отравиться на выходные в путешествие в Ливерпуль, Манчестер, Эдинбург или Лондон. В последние годы в материально-техническую базу вуза было вложено около 500 миллионов долларов.