Analysis and evaluation; strategic marketing decisions; managing marketing performance; strategic marketing in practice.
Вступительные требования
Chartered Institute of Marketing professional diploma in marketing; degree (undergraduate and postgraduate) with significant marketing content from a CIM-approved university; or a non-marketing degree plus demonstrate suitable competence in a marketing management role; suitable marketing management experience, with senior level competence demonstrated.
Форма обучен.
Начало
Продолж.
Вечернее
сентябрь
Кол-во лет: 0 - 1
The primary role of strategic marketing is to identify and create value for the business through strongly differentiated positioning; it achieves this by influencing the strategy and culture of the organisation in order to ensure that both have a strong customer focus; strategic marketers should champion the customer experience and exert a strong influence on the organisation to adopt a customer orientation, contribute along with other directors and senior managers to its competitive strategy, align the organisation's activities to the customer, and manage the organisation's marketing activities.
Другие программы вуза
Foundation Diploma International Foundation Programme
Лидс - оживленный город, являющийся одним из культурных центров северной части страны - находится в графстве Йоркшир. В 2004 году учебное заведение было признано газетой The Independent (5 номер) «самым удобно расположенным университетом».
Отличная система железных дорог, автомагистралей и авиасообщения позволяют быстро и с комфортом добраться до города Лидс.
Университету принадлежат два кампуса: Civic Quarter (в центре города) и кампус Headingley (в 4 км/3 милях к северу от центра города).
Получить консультацию об этом вузе
Чтобы получить консультацию об этом вузе, заполните краткие сведения о себе.